ƒσяυм-ül gєηçℓιk
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
ƒσяυм-ül gєηçℓιk

Gençlik Foumları
 
AnasayfaPortalliAramaKayıt OlGiriş yap

 

 üstteki üyeye oha falan olma oyunu !

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Rap_Man_C_Man
ѕιтє тαηяιѕι
ѕιтє тαηяιѕι
Rap_Man_C_Man

Mesaj Sayısı : 509
Yaş : 28
Kayıt tarihi : 28/08/07

üstteki üyeye oha falan olma oyunu ! Empty
MesajKonu: üstteki üyeye oha falan olma oyunu !   üstteki üyeye oha falan olma oyunu ! Icon_minitimeÇarş. Eyl. 05, 2007 5:38 pm

mesela forumun tanrisi olmus oha falan oldum yani Very Happy

_________________
üstteki üyeye oha falan olma oyunu ! Fotoprincipalfwj6zl9üstteki üyeye oha falan olma oyunu ! 3315057mdfy4mt9üstteki üyeye oha falan olma oyunu ! 813qxsa0ed1üstteki üyeye oha falan olma oyunu ! Thmpics004qe0jy6
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
MeRVe-1
Moderatör
Moderatör
MeRVe-1

Mesaj Sayısı : 507
Location : nerden olcak cehennemin dibinden :))
Kayıt tarihi : 30/08/07

üstteki üyeye oha falan olma oyunu ! Empty
MesajKonu: Geri: üstteki üyeye oha falan olma oyunu !   üstteki üyeye oha falan olma oyunu ! Icon_minitimeÇarş. Eyl. 05, 2007 7:18 pm

oha falan oldum yane çadş kota 6 yı geçer mi??
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Rap_Man_C_Man
ѕιтє тαηяιѕι
ѕιтє тαηяιѕι
Rap_Man_C_Man

Mesaj Sayısı : 509
Yaş : 28
Kayıt tarihi : 28/08/07

üstteki üyeye oha falan olma oyunu ! Empty
MesajKonu: Geri: üstteki üyeye oha falan olma oyunu !   üstteki üyeye oha falan olma oyunu ! Icon_minitimeÇarş. Eyl. 05, 2007 7:19 pm

cehennemin dibinden geliomus oha falan oldum ...

_________________
üstteki üyeye oha falan olma oyunu ! Fotoprincipalfwj6zl9üstteki üyeye oha falan olma oyunu ! 3315057mdfy4mt9üstteki üyeye oha falan olma oyunu ! 813qxsa0ed1üstteki üyeye oha falan olma oyunu ! Thmpics004qe0jy6
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
MeRVe-1
Moderatör
Moderatör
MeRVe-1

Mesaj Sayısı : 507
Location : nerden olcak cehennemin dibinden :))
Kayıt tarihi : 30/08/07

üstteki üyeye oha falan olma oyunu ! Empty
MesajKonu: Geri: üstteki üyeye oha falan olma oyunu !   üstteki üyeye oha falan olma oyunu ! Icon_minitimeCuma Eyl. 07, 2007 11:14 am

akın baq şimdi çadş senin üstündeki üye oluo.. ona mesela çadş 10 varil süt içmiş oh falan oldum diceksin... oke mi??
neyse oyunu bozmayalım akın okuyunca silersiniz Very Happy


En son tarafından Cuma Eyl. 07, 2007 11:43 am tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Rap_Man_C_Man
ѕιтє тαηяιѕι
ѕιтє тαηяιѕι
Rap_Man_C_Man

Mesaj Sayısı : 509
Yaş : 28
Kayıt tarihi : 28/08/07

üstteki üyeye oha falan olma oyunu ! Empty
MesajKonu: Geri: üstteki üyeye oha falan olma oyunu !   üstteki üyeye oha falan olma oyunu ! Icon_minitimeCuma Eyl. 07, 2007 11:42 am

ohaaaa akina aciklama yaparken akincim dioo falan oldum yani Very Happy

_________________
üstteki üyeye oha falan olma oyunu ! Fotoprincipalfwj6zl9üstteki üyeye oha falan olma oyunu ! 3315057mdfy4mt9üstteki üyeye oha falan olma oyunu ! 813qxsa0ed1üstteki üyeye oha falan olma oyunu ! Thmpics004qe0jy6
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
MeRVe-1
Moderatör
Moderatör
MeRVe-1

Mesaj Sayısı : 507
Location : nerden olcak cehennemin dibinden :))
Kayıt tarihi : 30/08/07

üstteki üyeye oha falan olma oyunu ! Empty
MesajKonu: Geri: üstteki üyeye oha falan olma oyunu !   üstteki üyeye oha falan olma oyunu ! Icon_minitimeCuma Eyl. 07, 2007 11:43 am

oha falan oldum yanee kıs kaçırıomuş Very Happy Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
...:hande:...
deneme mod.
deneme mod.
...:hande:...

Mesaj Sayısı : 186
Yaş : 26
Location : uçUrumUn keNarında
Kayıt tarihi : 01/09/07

üstteki üyeye oha falan olma oyunu ! Empty
MesajKonu: Geri: üstteki üyeye oha falan olma oyunu !   üstteki üyeye oha falan olma oyunu ! Icon_minitimePaz Ekim 14, 2007 12:29 pm

oha fln oldom merve sende ne çok şey biliyomuşsun
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
MeRVe-1
Moderatör
Moderatör
MeRVe-1

Mesaj Sayısı : 507
Location : nerden olcak cehennemin dibinden :))
Kayıt tarihi : 30/08/07

üstteki üyeye oha falan olma oyunu ! Empty
MesajKonu: Geri: üstteki üyeye oha falan olma oyunu !   üstteki üyeye oha falan olma oyunu ! Icon_minitimePaz Ekim 14, 2007 12:55 pm

oha faln oldum yane hande metalci deilmiş Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
MeRVe-1
Moderatör
Moderatör
MeRVe-1

Mesaj Sayısı : 507
Location : nerden olcak cehennemin dibinden :))
Kayıt tarihi : 30/08/07

üstteki üyeye oha falan olma oyunu ! Empty
MesajKonu: Geri: üstteki üyeye oha falan olma oyunu !   üstteki üyeye oha falan olma oyunu ! Icon_minitimePaz Ekim 14, 2007 12:55 pm

oha faln oldum yane hande metalci deilmiş Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
...:hande:...
deneme mod.
deneme mod.
...:hande:...

Mesaj Sayısı : 186
Yaş : 26
Location : uçUrumUn keNarında
Kayıt tarihi : 01/09/07

üstteki üyeye oha falan olma oyunu ! Empty
MesajKonu: Geri: üstteki üyeye oha falan olma oyunu !   üstteki üyeye oha falan olma oyunu ! Icon_minitimePaz Ekim 14, 2007 1:03 pm

buda çok yalan canım
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
akın
ѕιтє тαηяιѕι
ѕιтє тαηяιѕι
akın

Mesaj Sayısı : 192
Location : cehennemin kaynar suyundan
Kayıt tarihi : 29/08/07

üstteki üyeye oha falan olma oyunu ! Empty
MesajKonu: Geri: üstteki üyeye oha falan olma oyunu !   üstteki üyeye oha falan olma oyunu ! Icon_minitimeCuma Ekim 19, 2007 4:26 pm

merve bi kere sen ilk özentisin ohaaa oldum
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
MeRVe-1
Moderatör
Moderatör
MeRVe-1

Mesaj Sayısı : 507
Location : nerden olcak cehennemin dibinden :))
Kayıt tarihi : 30/08/07

üstteki üyeye oha falan olma oyunu ! Empty
MesajKonu: Geri: üstteki üyeye oha falan olma oyunu !   üstteki üyeye oha falan olma oyunu ! Icon_minitimePaz Ekim 21, 2007 2:31 pm

oha falan oldum yane akın benden de beter özentiymiş..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
üstteki üyeye oha falan olma oyunu !
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
ƒσяυм-ül gєηçℓιk :: BİLGİSAYAR & İNTERNET :: Online Oyun :: Forum Oyunlari .-
Buraya geçin: